Jak jsme díky sociálním sítím pomohli vyprodat Comic-Con Prague 2020

Světově známý multižánrový festival Comic-Con se konečně dostal do Čech. Zajistit pro takovou akci komplexní social media marketing pro nás bylo velkou ctí a zároveň výzvou.

Už před časem se pár lidí pokoušelo akci podobného typu uspořádat, nicméně neúspěšně. 

O to větší to byla výzva!

Když nás Active Radio oslovilo se zájmem o spolupráci, věděli jsme, že historicky první Comic-Con Prague bude velkolepá záležitost! Měli jsme jasnou představu, jak sociální sítě uchopit. 

Jelikož se jednalo o obsahový i výkonnostní marketing na sociálních sítích, tak case study rozdělíme na dvě části. První bude o obsahu a druhá pak blíže popíše výkonnostní marketing.

Sociální sítě byly jedním z klíčových kanálů, který pomohl festivalu získat pozornost, tisíce fanoušků a také prodejů.

V case study se dozvíte, jak jsme:

  • vybudovali silnou fanouškovskou základnu
  • dokázali organicky prodávat (bez placené reklamy)
  • se díky hashtagům zobrazovali tisícům uživatelů navíc
  • dosáhli ROAS 16.53
  • oslovili přes milion uživatelů nejefektivnější cestou
  • dělali účinné soutěže
  • využili sílu Facebooku naplno

Pokusíme se vám předat, co nejvíce informací, abyste se mohli inspirovat pro své projekty. 

Tak jo, pohodlně se usaďte. 🙂 Jdeme na to!


Obsahový marketing na sociálních sítích

#01 – Úvodní story! 

Víte, že je akce světový fenomén. Víte, že to v zahraničí funguje. Víte, že v Česku nic podobného nikdy nebylo. Víte, že uživatelé budou zpočátku trošku nedůvěřiví, protože to ostatním, kteří se o podobnou akci pokoušeli dříve, nevyšlo. 

Jak tedy začít, abychom vytvořili co největší zájem?

Vsadili jsme na příběh! Vymysleli jsme úvodních devět postů, které jsme nechali namalovat talentovaného kreslíře Michala Suchánka. Těchto devět postů vyprávělo příběh, který shrnul vše důležité, takže:

  • vysvětlil, o čem a pro koho akce je
  • sdělil místo konání a ceny vstupenek
  • představil první vzácné hosty
  • nabídl soutěž propojenou s výkonnostním marketingem (více v bodu #03)
  • jasně uzavřel úvodní story a přešel do další etapy (více v bodu #02)

Proč to podle nás bylo klíčové?

Pokud bychom přidali pouze příspěvek ve stylu “Comic-Con Prague bude v Praze” a dále začali přidávat náhodné fotky s hosty, vstupenky, partnery ad., nevyužili bychom potenciál naplno. Možná by šel zájem prvně rychle nahoru, ale poté by ještě rychleji klesl dolů.

Dynamika zde hraje stěžejní roli. To se nám potvrdilo o cca měsíc později, kdy jsme spustili prodej vstupenek. Značná část vstupenek byla prodána ihned během prvního dne spuštění, pouze skrze zveřejnění organického postu na Facebooku a Instagramu.  

V úvodních devíti postech byla zakomponována i soutěž. Vsadili jsme na ověřené know-how a naplánovali soutěž, která na profily přilákala stovky nových sledujících. V průběhu soutěže jsme přidávali informativní posty o CCP, což zaručilo vyšší dosah, engagement a brand awareness našeho profilu. 

– TIP –
Buďte tedy kreativní! Nesázejte na ty nejjednodušší cesty, v tomto případě na přidávání postu za postem, bez jakéhokoliv promyšlení. Za každým postem by měl být nějaký cíl, ať už krátkodobý nebo dlouhodobý. 

Vytvořte si mediaplan, kam si příspěvky nejdříve načrtnete, poté naplánujete. Dá vám to možnost přemýšlet nad obsahem z širší perspektivy. Nejúčinnější doplňující otázka je “Co je cílem tohoto postu? Proč jej přidávám?”. Ano, zní to poněkud primitivně, ale pomůže vám to se stylizací postu a také vyfiltruje potřebné informace od těch nepotřebných. Budete mít měřitelný cíl a možnost vyhodnocení, zda vám jej daný post doručil. 

Zkuste vnímat dynamiku celkové flow postů. Střídejte témata, informace a pozorujte, na co uživatelé reagují. 

#02 – Vzhled Insta feedu

Po úvodních devíti postech skončila první etapa kreslených obrázků. Řekli jsme v nich vše důležité a vytvořili tak úvodní zájem o událost. 

Od první chvíle jsme věděli, že chceme být rovnoměrně aktivní na Facebooku i Instagramu. Oba kanály nabízejí z části rozdílné cílové skupiny a zároveň jiný druh reakcí. 

Na Instagramu jsme chtěli docílit komiksového vzhledu. Aby vše pasovalo, vybrali jsme pro první ročník tři hlavní barvy, které se střídaly. 

Občas např. narazíte na to, že přidáte video, které je bez šablony. Nevadí! Důležité je danou barvu přeskočit a pokračovat plynule dál. 

Zkuste svůj feed ozvláštnit, abyste byli na první pohled zapamatovatelní. 

#03 – Soutěž! 

Soutěže jsme dělili na brandové a výkonnostní. 

Brandové soutěže jsme pořádali o různé produkty našich partnerů. Hlavním cílem bylo ukázat našim sledujícím, že si vážíme jejich přízně a dát jim možnost získat originální výhry či vstupenky na Comic-Con Prague.

Brandové soutěže jsme podpořili i Turnajem hlášek. Postavili jsme proti sobě hosty Comic-Con Prague s jejich oblíbenou hláškou. Fanoušci pak mohli hlasovat a vybrat nejpopulárnější hlášku. V každém kole jsme vybrali jednoho z komentujících, který vyhrál vstupenku. Zvedli jsme tak organicky dosah, engagement i brand awareness celé události.

Výkonnostní soutěže jsme propagovali a šlo nám výhradně o získání nových uživatelů. Věděli jsme, že máme content, který určitou cílovou skupinu zaujme. Proto jsme vymysleli soutěže, jejichž cena byla pro danou cílovou skupinu lákavá a úzce spjata s naším obsahem. 

Pořádat soutěž o odměny typu mobil je super, pokud máte obchod s elektronikou. Pokud ale pořádáte komiksový festival (nebo cokoli jiného, co není spjaté s prodejem elektroniky) a vyhlásíte soutěž o iPhone, do soutěže se sice zapojí mnoho lidí, jenže po jejím ukončení drtivá většina profil opustí. Cílem je být co nejvíce relevantní. 

– TIP –
Rozlišujte brandové a výkonnostní soutěže!
U výkonnostní soutěže se snažte mít co nejjednodušší pravidla. Hlavní výzva  musí samozřejmě být sledovat váš profil. U brandových soutěží vám nejde o růst sledujících, ale o upevnění vztahu s těmi stávajícími. Mějte tedy větší nároky, směřujte uživatele na váš web, kde se o vás např. musí něco dozvědět, poznat vás více, pochopit vaše hodnoty. To váš vztah daleko více prohloubí. U brandových soutěží by také měla být zajímavější odměna. Přece jen dáváme náročnější zadání a zároveň tím chceme posílit vztah s uživateli. Ukažme, že nám za to stojí 🙂


#04 – Nepodceňujte sílu Facebooku 

“Dneska už spíš jede jenom ten Instagram, ne? Nebudeme tříštit síly i na Facebook…” Přátelé, není to tak. Facebook má stále velkou sílu a překvapivě i organicky. 

Souhlasím, není to tak jednoduché jako dříve. 

Právě proto slyšíte mnoho lidí říkat, že organika na Facebooku je “dead”. Ano, pro ležérní obsah je to možná pravda. Pokud ale vybočíte z řady a začnete přemýšlet “out of the box”, pak vás Facebook může příjemně překvapit. 

Posty, kdy přidáte nějakou zajímavost, kterou uživatelé nečekají a dokážete je šokovat, můžou mít virální potenciál. V okamžiku, kdy začnou uživatelé příspěvek sdílet, zjistíte, že je organika na FB stále silná.

To samé platí pro událost. Pokud pořádáte zajímavou akci a začnou se vám na událost přidávat noví uživatelé, Facebook začne organicky šířit uživatelům Facebooku, že jejich přátelé mají o vaši událost zájem / zúčastní se. 

Pokud uvidíte, že je o vaši událost zájem, publikujte příspěvky i tam. My jsme pro událost dokonce změnili rámeček. Nechtěli jsme uživatele mást. Pokud by uživatel totiž sledoval naši FB page a zároveň byl přihlášen i na události, mohl by se mu příspěvek zobrazit dvakrát a informace by mohly být vzhledem k časovému rozdílu zveřejnění matoucí. 

#05 – Prodej

Prodávat a organicky? Ano, pořád to jde! 

Samozřejmě záleží na tom, jak máte aktivní fanouškovskou základnu. Pokud ale uživatelé pravidelně reagují na vaše posty, není od věci čas od času zařadit do content plánu i post, který vyzve uživatele ke koupi. Nejlépe to funguje ve spojení se speciální akcí či časovou urgencí.

Úvodní strategii jsme koncipovali tak, abychom sdělili dostatek informací, které vytvoří ucelený obraz o tom, co událost nabídne. Nechávali jsme si esa v rukávu a přidávali je tehdy, když jsme uživatele předem začali na novinku připravovat. Pak, když nastala správná chvíle, zveřejnili jsme post s očekávaným “boom” efektem, který byl doplněný o proklikové odkazy na nákup vstupenek či na přehled našich hostů. 

Skvěle to fungovalo např. při spuštění úvodního prodeje vstupenek nebo při oznámení hlavních hvězd. 

– TIP –
Doporučuji nedělat proklikový post. Spíše si zkrátit URL přes nějaký zkracovač, případně využít bitly a zakomponovat do textu. Odkaz můžete označit pomocí emojies. Na to ale také bacha! Hezky s citem. 🙂 Ať to nevypadá jako v cirkuse.

Klasické proklikové reklamní posty jsme dělali v Business manageru, o čemž si povíme více v druhé části. 

#06 – Hashtagy aneb organika na Instagramu

Vytvořili jsme si přehlednou analýzu hashtagů. Rozdělili je na přímé, nepřímé a příležitostné. 

Díky testování různých hashtagů jsme u několika příspěvků získali až o desetitisíce více zobrazení. 

Hashtagů můžete použít maximálně třicet. Berte je jako klíčová slova na Googlu. Doprovodná otázka: Pod čím byste chtěli danou fotografii zobrazit? Takový # použijte. Každopádně berte na vědomí, že daný hashtag by měl souviset s obsahem dané fotografie. Pokud tedy máte na fotce psa, nedávejte #želva. 🙂 Trošku hloupý příklad, ale myšlenka je jasná. Instagram dokáže během milisekund porovnat vaši fotku s použitými hashtagy a vyhodnotí její relevanci. 

Jak jsme na to šli my?

Kombinovali jsme různé #. Z části jsme se snažili testovat relevantní výrazy k obsahu fotografie. Dále takové, které může sledovat i naše cílová skupina a nejsou s Comic-Conem přímo spjaty, což zafungovalo skvěle. Nechceme zde zacházet až moc do detailu, ale k těmto “nepřímým” hashtagům se určitě hodí mít načrtnutého avatara vašeho ideálního zákazníka. 

-TIP-
Jak udělat analýzu hashtagů nejjednodušeji?

Jsou různé placené nástroje, které vám mohou výrazně pomoci (např. Hashtastic). Nicméně pokud byste si chtěli udělat analýzu hashtagů sami, doporučuji využít desktopovou verzi Instagramu. Do vyhledávacího okna napište hashtag, který vám přijde relevantní k vašemu businessu a obsahu, který chcete publikovat. Desktopová verze vám přehledně ukáže, kolik uživatelů daný hashtag použilo. Díky tomu můžete určit relevantnost a šanci, zda se pod daným hashtagem můžete zobrazit.

Pokud máte nový profil a budete si vybírat pouze hashtagy s miliony označení, pak se budete za hranicí vašeho profilu zobrazovat horko těžko. Zkuste si do začátku vybírat hashtagy, které mají třeba jen desetitisíce označení, některé statisíce. Kombinujte je, a poté v analytice příspěvku pozorujte dosah u kolonky “hashtagy”. 

Na tomto obrázku můžete vidět, jakou sílu správně zvolené hashtagy mají. Díky nim jsme se od začátku mohli zobrazovat tisícům uživatelů Instagramu.

#07 – Spravování socek v termín konání akce

Jeden by čekal, že v den akce úloha sociálních sítí končí nebo se minimálně přesouvá na vedlejší kolej. Omyl! 

Ve dny Comic-Con Prague bylo třeba nejvyšší aktivity. Zvláště pak na Instagramu. Díky zvolené strategii nám za tento víkend počet sledujících stoupl o více než 20%.

Za celý víkend jsme získali desítky tisíc označení v příspěvcích návštěvníků. Oni sami se stali našimi reportéry. Mohli jsme tak vybírat příspěvky z různých sálů, přesdílet je na náš Instagram a být doslova na všech místech zároveň. 

Motivovali jsme uživatele tím, že nejpovedenější příspěvky přesdílíme. Fungovalo to skvěle.

Dále jsme se snažili reagovat na každý post ve feedu, kde jsme byli označeni. Jednak jsme chtěli, aby uživatelé věděli, že jejich posty sledujeme a sekundární iniciativou bylo být vidět! Díky komentářům pod posty našich fanoušků nás mohli vidět i jejich přátelé, čímž jsme výrazně navýšili organický dosah.

Mimo jiné jsme nahráli livestream z nejnavštěvovanější besedy Pavla Kačerleho, a nabídli tak skvělé živé vysílání i uživatelům, kteří nemohli na místě být. Tento livestream jsme uložili na 24h do Instagram stories. Tuto informaci jsme sdíleli i na Facebook stránce a události. Nabídli jsme uživatelům Facebooku navštívit i náš Instagram a začít jej sledovat. 

Výkonnostní marketing na sociálních sítích

První ročník jakékoli akce má jednu hlavní nevýhodu – nevíte, jaké výsledky očekávat. Jaká bude cena za jednu prodanou vstupenku? ROAS (PNO)? Na vše musíte přijít…

Samozřejmě jsme měli stanovené cílové PNO, kam se maximálně můžeme blížit. Nicméně nebylo opřené o žádné pevné vazby z dřívějších let.

Výkonnostnímu marketingu na sociálních sítích se věnuji už šestým rokem. Všechny nasbírané zkušenosti a dovednosti jsem chtěl zužitkovat v plné parádě! 

Zpracování této case study pro mě bylo důležité. Myslím, že tento projekt výborně poukazuje na to, jaké mají sociální sítě vliv. Takový, že i z akce, které zpočátku téměř nikdo nevěří, je událost, na níž zavítalo přes 23 000 návštěvníků a mluvili o ní desítky až statisíce dalších.

Co se nám vlastně povedlo?

  • Dosáhnout ROAS 16.53 
  • Oslovit přes 1.1 mio uživatelů Facebooku a Instgramu
  • Vybudovat základnu věrných fanoušků
  • Vyprodat O2 Universum! 

Příští ročník bude založený už na data-driven rozhodnutích. Nebudu vám lhát, těšíme se na to! 🙂

Ale teď pojďme k věci, abyste se také něco dozvěděli. Opět se pokusím inspiraci spojit s nějakými tipy, které můžete využít i pro své kampaně.

#01 – Akvizice je základ silného remarketingu

V první části jsme se soustředili na akvizici uživatelů s cílem dostat je na náš web, ukázat jim více informací, vyvolat zájem. 

U akvizičních kampaní se vždy soustředím na soft-konverze. Ano, pokud návštěvník přijde na náš web a rovnou nakoupí, je to skvělé! Ale opravdu to můžeme hned v prvním kroku očekávat? Podle mého názoru ne. Přistupuji tak i ke kampaním.

Jaké metriky jsou pro mě u akvizice důležité?

Stěžejní je pro mě samozřejmě CPM, CPC a jelikož vždy doporučuji testovat i více kreativ, tak CTR. Také si dávám pozor na vylučování uživatelů, což si potvrzuji i metrikou frequency.

Tyto metriky drží kurz našich akvizičních kampaní. Říkají mi, zda se řítíme čelním nárazem do skály a nebo naopak najíždíme na vlny, po kterých se hezky sveze remarketing.


U akvizičních kampaní je nutnost testovat více cílových skupin, pozorovat, kde jsou výsledky výše zmíněných metrik nejlepší, a podle toho optimalizovat i rozpočet.

Lookalike / Podobná publika

Po pár týdnech od spuštění kampaní jsme nasbírali dostatek dat a začal jsem využívat lookalike audience. Tzn. řekl jsem Facebooku, ať mi pomůže najít podobné uživatele těm, kteří udělali na webu nějakou akci (např. si nakoupili, prohlédli hosty ad.)

Cílení na lookalikes mi potvrdilo vyjímečnou sílu. Díky tomuto cílení a efektivní optimalizaci jsme dokázali najít uživatele, kteří už v akviziční části (prvotním kroku) nakupovali s poměrně nízkým PNO.

-TIP-  Jak optimalizovat kampaně bez dostatku dat?
Pokud spravujete Facebook ads pro nový projekt a váš pixel nemá dostatek dat, optimalizace na konverze vám pravděpodobně nebude fungovat. Konverzní kampaně bývají ty nejefektivnější, ale Facebook potřebuje mít prvně kvalitní data. Jak na to? Postupuji následovně, jako objective kampaně vybírám traffic a vždy optimalizuji na landing page views, nikoli na link clicks!

Proč?

Říkáme tím Facebooku, že chci na web přivést návštěvníky, kteří si minimálně nechají načíst landing page, na kterou je směřuji. U link clicks nám Facebook doručuje pouze tzv. “klikače”, kde už se ani dále nezajímá o to, zda si nechají načíst naši cílovou stránku. Nesmíme se divit, Facebook se vám vždy bude snažit doručit pouze to, o co si říkáte. Neočekávejte od něj nějakou přehnanou péči, že by myslel i na ostatní metriky.

Poté, co začnete získávat více dat, začnete optimalizovat na nejvzdálenější konverze. Ve většině případů to bude “view content” a dále postupujte blíže ke svému hlavnímu cíli, což bude u většiny z vás “purchase”. Pokud nevíte, o čem mluvím, tak to jsou události pixelu. Pro správné fungování výkonnostního marketingu na sociálních sítích je toto extrémně důležité.

Ale o pixelu někdy jindy… můžete si o něm poslechnout třeba více v podcastu. 

#02 Remarketing (segmentace publik, metriky, optimalizace)

V přímé návaznosti na akviziční kampaně jsme spustili i ty remarketingové.

U remarketingu už jsme se samozřejmě soustředili výhradně na hard-konverze, tedy na nákupy. 

Co je zásadní? 

Mít bezchybně nasazený pixel a správně pracovat s publiky. Pokud víte, že je vaším cílem oslovit denně tisíce nových uživatelů, pak už od začátku můžete kampaně segmentovat více do detailu, např. podle časového období nebo podle chování na webu).

Jak ideálně propojit akvizici s remarketingem?

U akvizice musí být jasná zpráva, kterou každý z vaši cílové skupiny pochopí. Čím je reklama výraznější a chytlavější, tím lépe. Jde nám o získání co nejvíce návštěv webu a vytvoření kvalitních publik pro následný remarketing. U remarketingu už jdeme více do detailu. Nastavujeme tzv. remarketingové sekvence.

Např. uživatelům, kteří byli na webu za poslední tři dny a nenakoupili, jsme ukazovali více informací o hostech. Těm, kteří byli před 4-7 dny jsme zobrazili více informací o programu. A takto jsme postupovali dále. Stále obměňovali a ukazovali nový obsah. 

Segmentovali jsme také uživatele podle toho, do které fáze nákupního procesu došel. Čím dále, tím pro nás měl pochopitelně vyšší hodnotu. Takovýmto uživatelům jsme se snažili ukázat posty prodejního typu, např. o vstupenkách.

Stěžejní remarketing pro nás byl i ve spojení s uživateli, kteří si zakoupili vstupenku. Dále jsme je up-sellovali s nabídkou zakoupení podpisu či fotografie s našimi hosty.

-TIP- Remarketingové sekvence
Načrtněte si remarketingovou strategii. Byla by velká škoda ukazovat uživatelům dokola jednu a tu samou kreativu. Daleko působivější a efektivnější je oslovit uživatele různými příspěvky. Proveďte jej příběhem, shrňte postupně veškeré benefity vaší služby / produktu.

Můžete k tomu přistupovat buď podle časového období, nebo podle akcí na webu, které uživatel udělal.

Ukažte uživateli, který u vás byl před jedním dnem jiný příspěvek, než tomu, který u vás byl před týdnem. Berte to jakou cestu zákazníka, kterou ho chcete provést. Začínáte obecněji, ale poté ho vedete více a více do detailu, snažíte se mu ukázat, proč by si vaši službu / produkt měl zakoupit. Jakmile tak udělá, je z těchto kampaní vyloučený a můžete jej oslovovat následně s up-sell či cros-sell kampaní.

Téměř nikdy nespouštím RMK kampaně na všechny návštěvníky (page view). Vždy se snažím minimálně oslovit uživatele, kteří proklikli, ať už na produkt, kontakt, zkrátka projevili alespoň nějaký zájem.

-TIP 2- Vaše nejdůležitější cílová skupina!
Největší hodnotu pro vás mají uživatelé, kteří si u vás už nakoupili. Často se setkáváme s tím, že je klient ochoten utratit nemalé peníze za získání zákazníka, a když se tak stane, úloha splněna a zákazník pro něj vypadává z nákupního cyklu, více se o něj nezajímá.

To je velká chyba!

Když už u nás jednou zákazník nakoupí, starejme se o něj, buďme s ním ve spojení a on se opět vrátí. Co víc, tak může váš business doporučit svým blízkým. Nic přece není lepší reklama než doporučení, no ne? 🙂

#03 Video nebo Image?

Také jsme testovali různé reklamní formáty a placementy. Co mě zajímalo nejvíce, bylo video a image. 

Všiml jsem si, že jsme v poslední době okolím tlačeni hodně do využívání videí. U Comic-Conu jsme se videa také snažili testovat a rád bych v této souvislosti zdůraznil, že jsou rozhodně projekty, kde video získává lepší výsledky než image. Není to ale pravidlem, což mi Comic-Con Prague potvrdil. 

Určitě doporučuji testovat oba reklamní formáty. Facebook a Instagram nabízejí skvělé reklamní umístění. Tím, že Facebooku nabídnete oba tyto formáty, dáte mu více možností, aby vaše reklamy zobrazil co nejefektivněji na co nejvíce místech.

Za produkci videa není potřeba utrácet statisíce korun. Dneska jsou aplikace, které vám vytvoří video za pár minut. Případně vsaďte na přirozenost a nahrajte video na telefon. Ukažte svou tvář. Je to možná trochu nepříjemné, ale dodá to vašemu projektu na důvěryhodnosti.

-TIP- Přes co vytvořit video za pár vteřin?
Kde si můžete vytvořit video v poměrně krátkém čase? Na mobilu zkuste třeba Magisto, Splice, AdobePremier, Pixallop nebo to vždy jistí Canva. 🙂 Pokud máte více času, pak doporučuji desktopovou verzi Sony vegas a Adobe PremierePro. 

#04 Propojení s obsahem 

Výkonnostní marketing na sociálních sítích jde ruku v ruce s tím obsahovým. Samozřejmě může fungovat jeden bez druhého, ale jejich spojením dosáhnete maximální efektivity.

Jak jsme dokázali vytvořit zájem organicky v obsahové části, jsme popsali v první části této case study. Co jsme tam už nezmínili je to, že když příspěvek, kterému se daří organicky, vezmete a vytvoříte z něj reklamní post, může z toho být lapač prodejů! 

Tím nemyslím boostovat jej. Doporučuji si vzít jeho ID a vytvořit reklamu skrze Business Manager s patřičnou optimalizací, dle cílů, které máte. Další výhodou je, že interakce, které příspěvek díky reklamě získá, se vám propíšou i na profil, takže příspěvek bude mít větší social proof (více lajků, komentů, sdílení).

U #CCP2020 jsme řadu organických postů využili a fungovaly skvěle i pro výkon. Naopak výkon může také pomoci obsahu. Skvělým příkladem je soutěž. Pokud tvoříte výkonnostní soutěž, tzn. cílem je získat sledující, pak soutěž musíte dostat za hranice svého profilu. Jak toho docílit? Výkonnostním marketingem.

Jsou to postupy, díky kterým váš profil může růst o desítky až stovky sledujících denně. Nevýhoda? Do reklam se musí investovat. Nicméně je třeba si uvědomit, že platformy jako Facebook a Instagram nabízí registrovaných 2.4 miliard uživatelů a zároveň je z a d a r m o.

Takto jsme tyto dvě části propojovali a skvěle to fungovalo. Potřebujete k tomu pokročilou znalost Business manageru. 

Pokud by vás takové strategie zajímaly z praktického hlediska, dejte nám vědět a rádi pro vás připravíme online kurz, např. na téma “Jak na efektivní soutěž” “Optimalizace kampaní v Business manageru” a další. Případně vám můžeme pomoci přímo s vaším projektem.

PS: Pokud jste dočetli až sem, evidentně vás Social Media Marketing zajímá! Rádi bychom vás pozvali do naší soukromé Facebook skupiny „Profitabilní Social Media Marketing„, kde se členy skupiny sdílíme své know-how a vzděláváme je tak v SMM.